czwartek, 23 czerwca 2011

Ola Młyńska

Jestem pedagogiem ulicy i animatorką Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA. Moją przygodę ze streetworkingiem rozpoczęłam od wolontariatu w projekcie "Wyjdziesz?". Zachęcona przez ekipę streetworkerów z Wrzeszcza wzięłam udział w szkoleniu z pedagogiki ulicy organizowanym przez Fundację Wspólna Droga. Dziś razem z Asia Lubiejewską prowadzę projekt PO- ->TRAFISZ!

W dzieciach zachwyca mnie drzemiący w nich potencjał , który tylko trzeba uwolnić pokazując kierunki w których może się rozwinąć. Lubię też nieszablonowe myślenie, poczucie humoru i hardość dzieciaków.

Osobiście uwielbiam długie rozmowy o wszystkim i fascynujące historię. Na co dzień dobrą kawę i książkę do poczytania. Gdy tylko nadarzy się okazja nieplanowaną podróż, spacery i jogę z rana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz